timpul monturi

Moderator: florentiniuga

Avatar utilizator
georgemarian
Veteran
Veteran
Mesaje: 779
Membru din: 13 Noi 2010, 22:00

timpul monturi

Mesaj de georgemarian » 10 Ian 2011, 23:21

salut!sunt incepator ale pescuitului la crap,am 18 ani...nu am scule asa bune folosesc lansete baracuda 3.3m,si mulinete naspa':)) montura folosita de mine este,montura cu momitor la care am si reusit sa prind cativa crapi vara trecuta,cel mai mare 6 kg,am fost mai rar pe balti ca nu prea am cu cine....cu ocazia asta chiar as vrea sa gasesc pe cineva care sa iesim la cateva partide,am cateva balti foarte bune pe langa mne sunt din judetul giurgiu floresti:D25 km de buc :)si as vrea sa mai invat cate ceva :)o dilema am ...nustiu cat sa tin montura in apa,asta insemnand 3 boabe uscate un pop-up si saculet solubil...:)???!as vrea sa invat sa folosesc si boiliesuri nu am pescuit cu ele pana acum:)astept va multumesc!

Avatar utilizator
Ion Mironov
Partener
Partener
Mesaje: 2622
Membru din: 18 Iun 2008, 15:20

Re: timpul monturi

Mesaj de Ion Mironov » 10 Ian 2011, 23:41

montura cu momitor o tii in apa pana iti dai seama daca este peste in locul unde ai aruncat-o.asta insemnand maxim 2 ore.montura cu plumb si cu saculet o poti tine si 24 36 de ore dar ar fi pacat sa stai atat timp sa astepti mai ales daca ai timpul redus de pescuit.in ambele cazuri este bine sa decojesti boabele de pielita sa nu se inegreasca din cauza malului(sau folosesti boabe de porumb artificial).la momitor poti schimba si din ora in ora poate mai des insa sa incerci sa arunci in acelasi loc si asa nadesti si locul.fir intins
Mironov Ion Valentin alias jonny_23
http://www.barcute-plantat.com
0726.424.099

Avatar utilizator
georgemarian
Veteran
Veteran
Mesaje: 779
Membru din: 13 Noi 2010, 22:00

Re: timpul monturi

Mesaj de georgemarian » 10 Ian 2011, 23:49