Pentru incepatori-intermediari

Moderatori: gor965, florentiniuga

Scrie răspuns
Avatar utilizator
ionut_catalin
utilizator
utilizator
Mesaje: 13
Membru din: 29 Mar 2013, 15:04
Localitate: Bucuresti

Pentru incepatori-intermediari

Mesaj de ionut_catalin » 08 Apr 2013, 22:28

Salut
sunt pescar incepator si cred ca nu sunt singurul pe acest forum.Am pescuit cam 2 ani si am folosit lansete mai slab cotate LineaEffe si mulinete de la aceiasi firma.
Am decis sa trec la urmatorul nivel, undeva la clasa medie ca si valoare a sculelor.Am citit aici o gramada de pareri si sincer nu pot sa imi fac o ideie despre o lanseta buna.Nu am navomodel, deci nu plantez, pe an estimez 30 de partide
Unde voi pescui :
-Dunare(mediu 10 partide/an)
-Balti salbatice(slab 5 partide/an)
-Balti private (intens 10-15 partide/an)

Doresc lansete pentru aruncari de maxim(cu plumb 70-100g) - 100m sa fie placute in dril(sa simt micarile pestelui,sunt la inceput) sa se echilibreze cu Okuma Distance Carp Pro 60 su cu Okuma Axeon VII 80, area pretului 200- 400 ron/buc dimensiuni 3.60-3.90 actiune ( multi spun ca cele de 3lib sunt moi si multi care spun ca cele de 3.5lib sunt prea tari)? :-/

Sunt multi care nu stiu ce sa aleaga si foarte multe topic-uri cu acceasi intrebare asi dori sa renuntati la orgoli si sa postati ce scule folositi lanseta + mulineta, plantat sau lansat ...unde(balta,Dunare, lac de acumulare etc) practicati acest sport.


Cred ca cei care se apuca de pescuitul crapului mai serios ar trebui indrumati aici(pe internet) dar si pe balta (se pot organiza partide de pescuit la care sa participe incepatori si avansati).
Astept raspunsurile voastre cu fiecare raspuns clar si argumentat ajutati enorm un incepator >:D<

P.s:am mai deschis un topic asemanator in sectiunea Mulinete si topicul a luat-o pe aratura daca este necesar rog aminul sa inchida acel topic.
Keep calm and go fishing

Avatar utilizator
CRAPULL
membru activ
membru activ
Mesaje: 98
Membru din: 03 Aug 2010, 23:03