Semnati aici

cine esti si ce vrei..........de la pescuit

Moderatori: mini_mic, pharaoh

Scrie răspuns
gor965
Site Admin
Site Admin
Mesaje: 5455
Membru din: 20 Noi 2007, 20:17
Localitate: Calarasi
Contact:

Re: Semnati aici

Mesaj de gor965 » 16 Mar 2011, 23:47

Bine ati venit baieti !
Va doresc navigare usoara pe forum si fire intinse in noul sezon ! :)
Varga sa fi fost din fier...ce brand aveam !!!

Imagine

Avatar utilizator
dcsorinb
junior
junior
Mesaje: 1
Membru din: 17 Mar 2011, 14:07
Localitate: Bucuresti

Re: Semnati aici

Mesaj de dcsorinb » 17 Mar 2011, 14:20

Salut si bine v-am gasit,

Sunt Sorin, am 33 ani si sunt din Bucuresti. Anul asta v-am descoperit ca si forum si recunosc ca pana sa ma inregistrez pe acest forum am mai intrat si am citit despre voi.
Revenind la mine, din pacate sunt un pescar amator aspirant de crap, asta datorita timpului liber foarte restrans(din cauza serviciului si a familiei) de care dispun. Sunt un adept convins al C&R si ma bucur ca majoritatea forumistilor de aici practica acest stil. Am reusit ca duminica (12.03.2011) sa ies pe Floarea Popestiului si am reusit si prima mea captura pe anul acesta.... un ciortan de max 1 kg.
Din pacate stau foarte prost la capitolul echipament de pescuit si la capitolul experienta, dar sunt foarte dornic sa invat tehnicile de pescuit la crap.


Cu respect,
Sorin

Avatar utilizator
bebe2011
Veteran
Veteran
Mesaje: 759
Membru din: 10 Mar 2011, 11:09

Re: Semnati aici

Mesaj de bebe2011 » 19 Mar 2011, 20:15

Salut,Costel sunt,Buzau ,imi place sa cred ca am ceva experienta in pescuitul crapului,am 46 ani,cateva concursuri in care am cunoscut oameni extraordinari iar visul meu este ca si baiatul meu (23 ani) sa impartaseasca aceasta frumoasa pasiune.Salutari tuturor,fire intinse si sper cu ajutorul lui Dumnezeu sa ne vedem pe balta.

Avatar utilizator
Quartz
junior
junior
Mesaje: 6
Membru din: 11 Noi 2010, 09:14

Re: Semnati aici

Mesaj de Quartz » 19 Mar 2011, 21:20

Va salut pe toti