Porumb conservat

traditionala fiertura

Moderatori: gor965, Sebastian

Avatar utilizator
Liviu Stroe
membru activ
membru activ
Mesaje: 52
Membru din: 17 Iun 2009, 13:35
Localitate: Brasov
Contact:

Re: Porumb conservat

Mesaj de Liviu Stroe » 17 Iun 2009, 14:37

maryus scrie:dau si eu o reteta cu care eu am rezultate ffff bune si nu o tin secreta :D
PT nada se foloseste porumb bonduele la punga de ala congelet si un kg de nada big carp de la sensas sau benzar mix special crap : se pune 5 kg de porumb bonduele intr-o galeata destul de incapatoare si dupa ce sa decongelat se pune peste el continutul pungi de nada si se amesteca.
are un miros deosebit .

iar pt carlig folosesc porumb carp expert cu aroma de capsuni ( in general arome de fructe ) sau anason si am rezultate ffff bune
incercati si voi va zic ca merita
FIR IN DRIL:P
Interesanta metoda.Si eu sunt incepator si vreau sa spun ca la toate iesirile de anul acesta am incercat fel si fel de sortimente.Din pacate peste capsuni am sarti , dar cu siguranta urmatoarea iesire nu o sa ezit.
Rezultate bune am avut la porumbul cu palinca.;)
Respect,
Liviu

Avatar utilizator
Pop Paul
junior
junior
Mesaje: 8
Membru din: 02 Mai 2009, 19:47

Re: Porumb conservat

Mesaj de Pop Paul » 05 Iul 2009, 18:03

buna ziua!vreau si eu sa imi pun porumb in borcane pentru pescuit dar am niste intrebari:mentionez ca vreau sa pun cum spune tacher(prima reteta din topic) am aroma de capsuni..cam cat sa pun?cati ml? miere am dar nu aroma ci miere normala..cat sa pun?si cum?pun peste apa si dupaia in kukta?as vrea sa pun si cu usturoi dar nu am aroma..sa pun niste catei zdrobiti?sau intregi?sau nu merge doar cu aroma? 8-> multumesc

Avatar utilizator
Pop Paul
junior
junior
Mesaje: 8
Membru din: 02 Mai 2009, 19:47

Re: Porumb conservat

Mesaj de Pop Paul » 08 Iul 2009, 20:58

nimeni nimic? va rog raspundeti cei care stiti

Avatar utilizator
maryus
utilizator
utilizator
Mesaje: 34
Membru din: 02 Dec 2008, 16:07

Re: Porumb conservat